ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
همه محصولاتی که حساسیت بهداشتی دارند(مانند لوازم آرایشی بهداشتی، خوراکی ها و لباس زیر) در صورت باز شدن پلمپ کالا امکان بازگشت ندارند.
کالاهای نیازمند به نصب (مانند یخچال، کولر و ...) توسط نمایندگی مجاز، نصب و راه اندازی شود در غیر اینصورت از شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش خارج میشود.
کفش و پوشاک در وضعیت اولیه و نو باشند. هیچگونه آثار استفاده (مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن) وجود نداشته باشد و تگ برند، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد.
مشتری موظف است به هنگام باز کردن بسته ی خود، به طور کامل و واضح از بسته و محتویات آن فیلمبرداری کند تا به هنگام گزارش مشکل، قابل پیگیری باشد.
اگر کالا دارای رمز عبور (Password)، آی دی، اپل آی دی (id) یا الگو (pattern) است، لازم است توسط مشتری برداشته شود، تا کارشناسان ما امکان تست آن را داشته باشند. در غیر این صورت کالا بدون عودت وجه، به صورت پس کرایه مجددا به مشتری شما بازگردانده میشود.
در صورتی که پس از بررسی کارشناسان مشخص گردد سفارش شرایط مرجوعی را ندارد، مجددا کالا به صورت پس کرایه بازگردانده خواهد شد.
اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان برسد، هزینههای ارسال به عهده تامین کننده خواهد بود.